Koh Phangan/Ao Nang 29 dec 2013 t/m 1 jan 2014 - Reisverslag uit Ao Nang, Thailand van famalberts - WaarBenJij.nu Koh Phangan/Ao Nang 29 dec 2013 t/m 1 jan 2014 - Reisverslag uit Ao Nang, Thailand van famalberts - WaarBenJij.nu

Koh Phangan/Ao Nang 29 dec 2013 t/m 1 jan 2014

Door: fam alberts

01 Januari 2014 | Thailand, Ao Nang

Koh Phangan 29dec 2013:
Vandaag weer opzoek naar strand. Een beetje om ons heen gevraagd en met de kaart en scooter opzoek gegaan en gevonden, een mooi strand genaamd Malibu. Hier heerlijk gezeten met de kids en genoten van de zee en een mooi wit strand. Jeroen je kan hier echt super gaaf/goed kyten. Op de terugweg wilden we een waterval bezoeken waar ik nu even de naam van ben vergeten. Hij stond ook helemaal droog dus valt weinig over te zeggen. Verder nog een stuk gereden op ons scootertje en weer een mooi strand gevonden waar we lekker hebben gegeten. Van al dat scooter rijden/zitten krijg je trouwens wel een houten kont zeg! We zitten dan globaal +/- anderhalf uur op zo'n ding. 's Avonds gezellig in ons hippie dorp gegeten, leuke nieuwe mensen ontmoet, gezellig gedanst en te laat naar bed. Heerlijk!

Koh Phangan 30 dec 2013:
Vandaag laatste dagje hier, omdat we morgen rond 6 uur am in de taxi naar de boot moeten zitten. Dus weer op ons scootertje naar het strand Ko Ma. 't Was een beetje winderig, maar wel lekker gezwommen. Optijd weer terug ivm inleveren scooter. Afscheid genomen van onze hippie vrienden die naar Koh Tao gingen ivm 4daagse festival. Onze rugzakken weer gepakt, kinderen optijd naar bed, wij ook trouwens en nog even met zijn 2en genieten van deze lieve mensen hier.

Koh Phangan/ Ao Nang 31 dec 2013:
6uur vertrekken was de bedoeling, maar in plaats daarvan werden we om 6 uur pas wakker. Sander zijn wekker deed het niet. Taxistond a voor de deur, dus hebben een half uur uitstel gevraagd. Ging top met 4 pax binnen een half uur klaarstaan! Op naar die mooie vierkante race boot, zoals Thijm deze noemt. Ik weer een pil ingenomen en gaan met die banaan. Tussen stop op Koh Samui gemaakt en door naar Krabi. Daar de Bus +/- 2,5 uur durend naar Ao Nang genomen. Mooi Optijd om nieuwjaar te vieren. 's Middags even naar het strand geweest en ons klaar gemaakt voor oud en nieuw! Wat nu leuk was is dat wij 7jr geleden hier voor onze huwelijksreis geweest zijn en ooit in een verkeerd soort bar terecht kwamen, omdat ik (naïeveling) als ik ben, leuke muziek hoorde. Wel super lieve dames daar, dus wij met de kids kijken of dit nog bestond. Ja hoor, zelfde eigenaresse alleen nu een gewone bar. Leuk om dit terug te zien. Het stadje door om wat tijd te doden met de kids, want Thijm moest en zou het vuurwerk mee maken. Nou, hij viel in slaap hoor. Wij maar een lekkere voetmassage genomen zodat zoon lief in een stoel daar kon slapen. Manou had het helemaal naar haar zin. Toen de gelukslampion opgelaten met een mooie wens en met een glas prosecco geproost op het nieuwe jaar met prachtig vuurwerk. We moesten Thijm wel wakker maken. Heel bijzonder zo met zijn vieren dit mee te maken.

Ao Nang 1 jan 2014:
Vandaag naar het hotel gegaan waar wij 7jr geleden sliepen. Hiervoor moesten we een berg over, best zwaar met 2 kinderen, maar goed voor verbranding calorieën. Het was precies nog hetzelfde als toen. Vandaag dus een nieuwjaarsduik in warm blauw water, heerlijk! 's Middags weer terug en kwamen we allemaal apen tegen, dit vonden de kinderen natuurlijk prachtig. Echt een relaxte dag vandaag! Voor iedereen van ons een liefdevol 2014 gewenst! Geniet en wees dankbaar voor alle mooie dingen. Dikke knuffels van ons!

• 01 Januari 2014 - 17:27

Silvia:

Gelukkig nieuwjaar!
    Dat deze bijzondere start van jaar een voorteken mag zijn voor decrest van het jaar.
    Liefs Sil

• 01 Januari 2014 - 19:32

Conny Hoving:

Lieve Sander, Daan & kids, allereerst de beste wensen van ons voor 2014. Wat leuk om jullie reis zo te volgen. Zo te lezen vermaken jullie je wel. Heel veel plezier nog! Liefs. Conny en Kees

• 01 Januari 2014 - 20:02

Marloes:

Lieve schatjes, wat goed dat jullie deze site zo goed bijhouden :) Superleuk om te lezen en wat een leuke foto's!
    We hebben jullie wel gemist hoor gisteren! Volgend jaar weer samen oud en nieuw vieren!
    Geniet ervan. Dikke kus

• 02 Januari 2014 - 15:18

Alien Alberts:

De allerbeste wensen voor mijn kinderen en kleinkinderen!
    In nederland lijkt het wel voorjaar, de zon schijnt. Hier is alles gezellig, heerlijke kerstdagen gehad, iedereen vroeg naar jullie en vroeg om jullie te groeten.
    Gerrit en Marita van Belle Fleur zijn bij ons geweest en vroegen nadrukkelijk om jullie te groeten.
    Jan en Ineke zijn weer opa en oma geworden op oudejaarsdag.

Met oud en nieuw was het ook heel gezellig, oude jaarsavond hebben we pizzaretta gegeten, een soort gourmet met mini pizza's.. leuk en gezellig.
    Sávonds zijn al mijn broers en zussen geweest.. heel erg gezellig, het gaat heel goed met sky en binkie. De 2 hondjes van jan en nicole waren ook bij anita op visite. en sky is de baas van allen, hij blaft als eerste en maakt de dienst uit.. Binkie is de laagste in de rangorde, bij wacht zelfs op de kleine ratten van jan en nicole, want het zijn net grote ratten, hele kleine hondjes die je in een tas kunt stoppen.
    Sky eet als laatste, maar anita geeft binkie nu apart eten. Omdat sky zoveel rent en beweegt eet hij ook meer, en blijft er maar weinig voor binkie over.
    Het gaat heel goed met de honden! Sky moet bijna dagelijks onder de douche,, in een douche bak, want hij gaat met zijn buik door de modder.

Binkie is echt de lievelingshond van iedereen.

Op oudejaarsnacht voor Lyam het vuurwerk teveel worden, hij riep, vuurwerk ophouden nu..
    hij wilde weer slapen maar schrok steeds wakker.. Yuna sliep overal doorheen.

Ik maar ook Cees en de anderen wensen jullie heel veel plezier en geniet ervan.. Tot horens

Mama en Oma.

• 02 Januari 2014 - 21:56

Renate:

Hoi lieverds,

Wat een leuke verhalen om te lezen zeg. Echt geweldig wat jullie meemaken.
    Hier is Oud en Nieuw ook gezellig verlopen. Bijna dezelfde temperaturen als bij jullie :-)
    Nu weer gewoon aan de arbeid. Wat een contrast met jullie. Maar ik geniet ervan om te lezen en te zien wat jullie meemaken.
    Veel liefs voor jullie.. Kusjes aan Thijm en Manou

• 03 Januari 2014 - 07:55

Floris:

Thijm en manou ik mis jullie wel heel erg!
    Dikke kus

• 05 Januari 2014 - 11:32

Jacqueline:

Hee familie Alberts, alle goeds toegewenst voor 2014. Jullie starten in elk geval al goed.
    Mooi ook die foto van dat vuurwerk. Fijn voor jullie dat jullie apen " live" hebben gezien.
    Ik zou er niet aan moeten denken, want weet je nog daan dat ik nog niet eens mee durfde naar De Apenheul:-). Maar ja,, ieder zo zijn kwaliteiten.
    Hier begint morgen weer de sleur....... Iedereen weer naar school en aan het werk en niet te vergeten de studie.
    Ben benieuwd welke "enge vieze beesten" jullie de volgende keer weer fotograferen en waar jullie dan heel vrolijk van worden. Komen die olifanten al in zicht of duurt dat nog een poosje?
    Lieve groet
    Jacq

• 05 Januari 2014 - 15:09

Gabrielle:

Wat een leuke foto's! Te gek om dit allemaal te lezen en wat ziet er heerlijk warm uit. :-) We hebben jullie tijdens oud&nieuw wel een beetje gemist, maar ik zou er echt geen spijt van hebben als ik dit allemaal zo lees.
    Lieve Dani en Sander geniet nog heeeeeeeeeel lang van de zon en het mooie land met de kids en we kijken uit naar het volgende verslagje!
    Liefs en nog een keertje gelukkig nieuwjaar Xx Gabrielle & Mark