Koh Tao/Koh Phangan 26t/m28 dec 2013 - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van famalberts - WaarBenJij.nu Koh Tao/Koh Phangan 26t/m28 dec 2013 - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van famalberts - WaarBenJij.nu

Koh Tao/Koh Phangan 26t/m28 dec 2013

Door: fam alberts

29 December 2013 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Koh Tao 26 dec 2013:
Vandaag naar het mooie eiland Nang Yuan geweest. We zijn per longtail boat gegaan. Ja, weer een boat tripje. De golven waren aardig, mama Daan vond de heenreis ook niet echt geslaagd. Thijm wel, hij was samen met papa en echte militair. Hij riep steeds:"mama het water spuugt". En ik maar hopen dat we er snel waren ,pff. Nang Yuan is een prachtig eiland. Heerlijk genoten zo ons laatste dagje op Koh Tao. Optijd naar bed vanwege een vroege boat trip met die leuke vierkante boot, zoals Thijm deze noemt.

Koh Phangan 27 dec 2013:
Vroeg op voor de overtocht naar Koh Phangan. Van tevoren een pil voor zee ziekte ingenomen. Nu maar hopen dat deze werkt. Ja, pil werkt en boat trip geslaagd en allen lekker geslapen, behalve papa. Aangekomen op plaats van bestemming blijkt het een soort van hippie dorp te zijn met bijzondere mensen. We worden gelijk opgenomen in de groep, lieve mensen hier! Vandaag eiland verkend, ditmaal met zijn vieren op een scooter, leek ons wat veiliger. Een mooi plekje gevonden aan een strand, waar we lekker hebben gezeten. Ik kan hier wel aan wennen zo.

Koh Phangan 28 dec 2013:
Vandaag opzoek naar strand. Hoe moeilijk moet het zijn om een stukje strand te vinden op een eiland zou je denken. Ik kan je vertellen dat dit heel moeilijk was. Het water stond zo hoog dat alle strandjes ondergelopen waren. Na goed zoeken toch wat gevonden. Lekker gezwommen met de kids, wat gegeten en weer terug. Onderweg nog een frans bakkertje gevonden en wat bruin brood gekocht voor Manou, rijst is niet haar favo eten, helaas. We hebben hier ook een surrogaathond (Binkie). De kinderen voelen zich prima thuis in ons Hippie dorp. Kindjes op bed en een lekker rustig avondje voor papa en mama. Carpe Diem!

• 29 December 2013 - 12:15

Laura:

Hoi Sander, Daan en kids!

Wat ziet jullie vakantie er tot nu toe geweldig uit! Leuke foto's en mooie avonturen! Is Manou blij met haar tent?
    Heel veel plezier nog!

Liefs Laura, Bjorn en Wout

• 29 December 2013 - 22:24

Hanneke:

Ha lieve luitjes,
    Heerlijk al die verhalen! Fijn dat jullie zo regelmatig iets posten op de site.
    Dat is echt leuk om te lezen.. En dan die mooie foto's.. Wow!
    Fijn dat jullie zo genieten, is jullie ENORM gegund!
    En wij genieten mooi met jullie mee;-)
    Liefs van Hanneke, Bertram en Bente

• 01 Januari 2014 - 01:50

Jacq:

Hee Daan, en Sander natuurlijk ook.

nou nu ik de foto's zie dan dan snap ik wel wat jullie hier leuk aan vinden.
    De mooiste foto vind ik zelf wel die van Tijm en Manou op de schommel aan het strand.
    Hier is het nu net 2014, de jongens zijn allebei naar een ander nieuwjaarsfeest. Deze bejaarde ouders zijn dus net alleen gelaten door allemaal jongelui.
    Geniet er dus maar van dat je ze nog lekker in zo'n klein tentje neer kunt leggen( manou dan hè). Geniet in 2014 van elkaar en de mooie omgeving. En denk aan het motto carpe diem, maar dat lukt wel aan de foto,s te zien.

Lieve groetjes ook namens mijn 3 mannen

Jacq