Ao Nang / Chiang Rai 2 t/m 5 jan 2014 - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van famalberts - WaarBenJij.nu Ao Nang / Chiang Rai 2 t/m 5 jan 2014 - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van famalberts - WaarBenJij.nu

Ao Nang / Chiang Rai 2 t/m 5 jan 2014

Door: fam alberts

05 Januari 2014 | Thailand, Chiang Rai

Ao Nang 2 jan 2014:
Vandaag met een longtail boot naar Raily beach geweest. Weer een lekker dagje strand gehad. 's Middags even lekker geslapen en ons daarna klaar gemaakt om ergens wat te gaan eten. Wij zijn in een mooi restaurant op een dak beland met mooie live muziek, we hebben hier heerlijk gegeten. Daarna nog een rondje met de kids gelopen en toen lekker allemaal naar bed toe. Rustig dagje zo!

Ao Nang 3 jan 2014:
Vandaag laatste dagje hier, dus zijn we weer lekker naar het strand geweest waar we 7jr geleden ook verbleven. En we hadden Thijm belooft om de apen te voeren. Ja, en als je zoonlief wat belooft moet je dit ook nakomen! Wij weer die berg over en lekker in de baai gezwommen. De kinderen kregen ook weer fruit en cake van de bewaakster, ze zijn echt gek met onze kinderen. Heerlijk laatste dagje hier gehad. Op de terugweg apen gevoerd, en dierenvriend als ik ben ook nog even vasthouden. Thijm vond de apen best spannend en vond het niet echt wat dat ik een aap in mijn nek had. Manou riep alleen maar, mama apen, oeh oeh oeh. Thuis onze laatste spullen gepakt omdat we morgen naar Chang Rai vliegen, dus vroeg ons mandje in allemaal.

Ao Nang/Chiang Rai 4 jan 2014:
Vandaag om 8am met de taxi naar het airport. Eerst een tussen stop in Bangkok om vervolgens verder te vliegen naar Chang Rai. De kinderen waren weer top in het vliegtuig. Aangekomen in Chang Rai werden we opgepikt door meneer Tony een Nld die hier zijn complex heeft. Een klein paradijs kan het hier wel noemen, heerlijk. En ja hoor, je raad nooit wat ze hier hebben. Mama:"ze hebben hier frikandellen". En inderdaad de kinderen mochten lekker smullen van frikandellen. 's Avonds na een night market geweest, je keek je ogen uit. kilometers lang. Daarna lekker naar bed, helaas alleen man en dochter en spuug avond. Niet echt een top nacht dus.

Chiang Rai 5 jan 2014:
Vandaag na een iets wat beroerde nacht aan het ontbijt om vervolgens een fietstocht van 35 km te maken. Ik dacht dat doen we wel even, maar praktijk bleek anders. Onderweg een mooie grot bezocht en de witte tempel. We dachten allen een paar km eerder al bij die tempel te zijn, maar moesten nog een stuk door. Er stond ook op onze route beschrijving amazing white tempel, nou ik vond er weinig amazings aan. Maar toen we de echte hadden gevonden, was dit een prachtig gezicht, Amazing dus! We trokken het alleen niet om terug te fietsen aangezien we al 2,5 uur onderweg waren. Waarom zou je ook niet met 4 pax en 2 fietsen in een Tuk Tuk passen. Alles is hier mogelijk, fiets op het dak, fiets in de Tuk Tuk en wij erbj, toppie! Thuis gekomen lekker met zijn allen een middag tukkie doen en daarna eten en een rustig avondje, omdat we morgen naar de longneks gaan en naar Laos dus moeten we uitgerust zijn.

• 05 Januari 2014 - 15:46

Diede:

Klinkt allemaaal super Daaan!! leuk, have fun!!

• 05 Januari 2014 - 15:58

Sasja:

Wauw, al die verhalen! Krijg toch ook wel zin mijn koffers/backpack te pakken hoor ;)
    Zo te lezen vermaken jullie je erg goed! Ondanks de af en toe mindere momenten....
    En wat fijn dat Manou en Thijm het ook zo goed doen!! De schatjes :D
    Have fun de komende dagen weer!! En nog een gezond, liefdevol en schitterend 2014 gewenst!!! Liefs

• 05 Januari 2014 - 16:46

ğaby:

Klinkt weer helemaal super! Geniet er van X

• 05 Januari 2014 - 18:19

Mandy:

Wouw, wat een leuke verhalen zeg, zo leuk om jullie te volgen. Veel plezier

• 05 Januari 2014 - 18:26

Alien Alberts:

hi Jongens, wat gezellig, wij zijn ook naar laos en de long necks geweest..
    Laos was met een bootje naar de overkant en daar even wat rond lopen, maar het dorp van de long necks vond ik erg indrukwekkend.. kinderen worden uitverkoren om met zo'n lange ring om de nek te lopen. ze kunnen er alles mee,, fietsen.. etc.. ik dacht dat alle kinderen die met volle maan geboren werden uitverkoren waren om long nek te worden..

Ik wens jullie veel plezier,, toch wat anders dan wintersprookjes wonderland. hoewel het weer hier ook best aangenaam is.. we hebben nog geen sneeuw gezien.
    Ben benieuwd naar jullie ervaringen.. hoor en lees snel weer.

• 05 Januari 2014 - 22:34

Gerrit En Leni:

leuk om te zien wat jullie met z,n viertjes allemaal meemaken...super!!! en de foto,s zijn ook erg mooi...geniet heerlijk samen...lieve groetjes van ons allemaal

• 06 Januari 2014 - 07:06

Ina Bakker:

Hallo buurtjes. Reisverslag was weer leuk om te lezen. Wij wensen jullie veel fun tijdens het voortzetten van de reis. Geniet ervan. Allemaal een dikke knuffel vanuit Harderwijk