Koh Tao 24/25 dec 2013 - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van famalberts - WaarBenJij.nu Koh Tao 24/25 dec 2013 - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van famalberts - WaarBenJij.nu

Koh Tao 24/25 dec 2013

Door: fam alberts

25 December 2013 | Thailand, Koh Tao

Koh Tao 24 dec 2013:
Hallo lieve lezers, bij deze even een bedankje voor het volgen en alle leuke reacties, top!
Vandaag na een lekker ontbijtje op de scooter gestapt om een mooi strand op te zoeken. Deze scooter rit was weer een hele beleving. Het kaart lezen was gelukt, alleen stonden daar natuurlijk niet de steile paden op. Naar beneden ging prima, maar nu nog omhoog. Sander bleef halverwege met Manou steken op de weg omhoog, ik snel met Thijm scooter geparkeerd en toen terug om Manou op te halen. Het zweet brak ons wel even uit. Hadden we nu wat verder gelezen in onze gids, waarin stond: steile paden, alleen verantwoord indien ervaren rijder en 1 pax op de scooter, hadden wij dit natuurlijk niet gedaan. Voor de volgende x onze bronnen beter checken. Het strand was echter wel de moeite waard. Heerlijk genoten. 't Was weer een mooie dag.

Koh Tao 25 dec 2013:
Kerst ochtend??? Wat vreemd om zo wakker te worden in de zon en zo eerste kerstdag te vieren. Thijm vroeg al:'' mama nu komt er toch sneeuw?'' Geen sneeuw, maar vandaag naar Freedom Beach geweest, een super mooi strandje en makkelijk te bereiken per scooter. (van te voren goed ons huiswerk gedaan)Daar even met onze kerstmutsen op de foto gegaan. Bedankt fam Hoving en Griffioen! Wel hebben we daar een vieuwpoint opgezocht. Ja, als Tarzan, Jane en de kids zijn we naar boven geklommen. Voor onze ouders laten we verdere details achterwege. Je snapt hem denk ik al. Verder een lekker relaxed dagje gehad met wat luieren in de zon en genieten van ons gezinnetje. Nu zitten we lekker bij ons huisje en de kinderen slapen, voldaan na een echte kerstmaaltijd weliswaar. Morgen met een klein bootje naar een mooi eiland toe. Fijn kerstfeest allen en geniet van wat het aller dierbaarst is! Lieve groet uit Koh Tao

• 25 December 2013 - 22:50

Silvia:

Daan...wat weer een heerlijk eerlijk verslag. Ik zie het al lezend helemaal voor me. Wat een spannende avonturen en mooie momenten. Fijne kerst! X

• 26 December 2013 - 12:07

Martin:

Hallo Daan en family,

Wat een mooie foto's. Zo krijg je een goede indruk van de prachtige omgeving. Zal best raar zijn om Kerst te vieren in zo'n omgeving. Zie dat jullie genieten. Blijf dat doen en wees voorzichtig. Groeten.

• 27 December 2013 - 20:13

Pauline:

Wat leuk jullie gezinnetje in badkleding met een kerstmuts op. We hebben jullie gemist met kerst maar vinden het geweldig dat jullie zo genieten en wij genieten van jullie reisverslagen en mooie foto's.

• 28 December 2013 - 21:55

Jacquelien:

Hallo,

Ooh Daan... ik word helemaal jaloers als ik dit lees en dan die foto's! Wat leuk om dit met je gezin te kunnen doen. Heel veel plezier nog verder en heel erg leuk om al jullie belevenissen te lezen. Geniet van elkaar en doe voorzichtig. liefs Jacq