eerste dgn Bangkok 18/20 dec 2013 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van famalberts - WaarBenJij.nu eerste dgn Bangkok 18/20 dec 2013 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van famalberts - WaarBenJij.nu

eerste dgn Bangkok 18/20 dec 2013

Door: Fam Alberts

20 December 2013 | Thailand, Bangkok

18 dec dag 1: vlucht naar Bangkok
Eindelijk is het zover, tassen gepakt, kinderen aangekleed, huis na gelopen, we kunnen gaan! Buren komen gedag zeggen en opa Cees en Oma Floortje met oude oma zijn er al om ons weg te brengen. Even een traantje laten en hup door de douane. Thijm mag zijn eigen stempel in zijn paspoort zetten. Lekker nog even lunchen met elkaar en dan ons vliegtuig zoeken. Het is 11 uur en 24 min vliegen, best lang met 2 jonge kids , maar ging super! Dit belooft veel goeds. Manou at zelfs de rijst op die zij normaal thuis uitspuugt, waarop Thijm dan zegt:'' mama, zet Manou maar op de gang hoor, was nu niet nodig. Na een zachte landing zijn we veilig aangekomen in Bangkok. Een aanrader om met kinderen te gaan, want we mochten overal voor gaan, super! Nu maar lekker naar ons hotel Villa Cha Cha. We zijn rond 9 uur 's morgens aangekomen en hebben gelijk maar het ritme hier op gepakt. Een lekker ontbijtje pakken, fietstour en vervoer naar Koh Tao geregeld en Sander is met Thijm lekker in een fris(koud) zwembad wezen zwemmen. 's Middags allemaal lekker een dutje doen om zo weer fit aan de avond te beginnen. We hebben de winkels al gevonden en de kinderen hun favo snack, loepia's. We hebben in Bangkok ook gelijk een thaise symkaart gekocht en zijn bereikbaar via whats app 0611391215 en telefonisch 0066941579916, denk hierbij aan +6 uur tijdsverschil.

Dag 3 Bankok:
Na een helse nacht(Manou last van jetlag) moesten we bijtijds op ivm fietstour door Bangkok. Dit was een super ervaring! Kleine steegjes, lokale marktjes, mooie tempels en iedereen die aan onze kinderen wil zitten. Verder nog een mooie boottocht gemaakt over the Bangkok river en een heerlijke voetmassage gehad. Thijm en Manou wilde graag een Docter Fish behandeling, maar vonden dit achteraf best eng. Manou liet zich lekker rond dragen door de dames vd massage salon en riep steeds visje en dan werd prinses Manou weer naar de visjes gebracht, Fantastisch. We komen zo lekker in het ritme.

• 20 December 2013 - 17:50

Bram Renate Tim En Tess:

Wat leuk om zo jullie eerste dagen mee te lezen. Hopelijk snel een Thais ritme. Geniet van alle mooie dingen die jullie meemaken. Dan genieten wij van jullie berichten op fb en deze site. Xxx

• 20 December 2013 - 18:32

Wanda:

Superleuk om te lezen jongens! En fijn dat het allemaal zo goed gaat met Thijm en Manou! Ze zullen daar vast geen aandacht tekort komen. Zie uit naar jullie volgende verslag!
    Dikke kus

• 20 December 2013 - 19:12

Sasja:

Wat fijn om te lezen dat jullie veilig en wel zijn aangekomen en de vlucht verder goed ging!
    Voor deze eerste dagen hebben jullie al aardig wat meegemaakt en ervaren, en de foto's zien er al veelbelovend uit :)
    Heel veel plezier en tot het volgende verslag! Liefss

• 20 December 2013 - 20:11

Silvia:

Fijn te horen dat jullie veilig zijn aangekomen.
    Geniet er lekker van.
    Leuk om de foto's te zien.
    Liefs Silvia

• 20 December 2013 - 20:39

Kim:

Leuke foto' s gewelldig Bankok op de fiets.... Love you

• 20 December 2013 - 23:44

Gaby:

Leuk om te lezen! Geniet van elkaar en het prachtige Azië!
    Liefs van ons

• 21 December 2013 - 10:03

Leni:

leuk dat we foto,s kunnen zien en wat jullie allemaal gaan beleven..enjoy..groetjes van ons

• 21 December 2013 - 12:06

Jamilla:

wat een heerlijke foto's! En fijn dat de vlucht goed is verlopen!
    Ik kijk uit naar jullie volgende verslag, dikke kussen!

• 21 December 2013 - 15:04

Ina Bakker:

Jullie verslag maakt mij erg nieuwsgierig. Samen met de leuke foto's beleven de achterblijvers alles op afstand mee. Erg leuk. Veel plezier, een dikke kus allemaal en we zien weer uit naar jullie volgende verslag.

• 21 December 2013 - 20:43

Hanneke:

Heerlijk om de verhalen te lezen!
    Geniet ervan lieve mensen..

• 21 December 2013 - 20:48

Rianne:

Leuk verslag, veel plezier samen ben nu al benieuwd hoe jullie feestdagen zullen worden vast een zeer bijzondere ervaring liefs

• 22 December 2013 - 08:46

Christa Scheffer:

Net bij ons ontbijt samen met Floris jullie verslag en foto's bekeken.
    Floris wil graag naar jullie toe! Fijn dat iedereen het zo goed naar zijn zin heeft. Wat klinkt het heerlijk relax allemaal.
    Geniet lekker. Dikke kus van ons allemaal

• 22 December 2013 - 10:25

Marielle:

Hoi Daan, Sander, Thijm en Manou,

geweldig om te zien dat jullie goed zijn aangekomen en al volop aan het genieten zijn!
    Geniet maar lekker samen!

Knuf Marielle

• 23 December 2013 - 09:41

Pauline:

Hey lieverds wat leuk om jullie reisverslagen te lezen zo kunnen wij met jullie mee leven. En wat een leuke foto's. Heerlijk jullie zo gewoon op de fiets te zien kinderen in het zitje geweldig. Ik ben blij dat jullie het zo leuk hebben en dat de kinderen het eten lekker vinden dat is toch een zorg minder. We gaan met de kerstdagen proberen te skypen ik ben er nog niet heel handig in maar ik ga het gewoon weer proberen. Nou lieverds geniet maar lekker doe voorzichtig en een dikken knuf voor jullie allemaal en voor Thijm en Manou een heeeeeeele dikke knuffel en een poot van floortje.

Liefs van oma opa Michelle Romy en oma Antonia.